CDRL skupia się obecnie na umacnianiu sklepu internetowego i równolegle przeprowadza optymalizację sieci stacjonarnej, otwierając nowe placówki głównie w formule franczyzowej w kraju i za granicą, podała spółka.
„Spółka nie planuje otwierania kolejnych sklepów własnych w galeriach handlowych – wraz z zakończeniem umów, zostanie zamkniętych kilka sklepów. Coccodrillo nie rezygnuje jednak z rozbudowywania sieci stacjonarnej w formule franczyzowej – w ostatnim półroczu powstało 12 takich salonów w Polsce” – czytamy w komunikacie.
Obecnie na rynku polskim spółka posiada łącznie 243 salony – większość z nich znajduje się przy ulicach, w związku z czym ok 150 salonów nie zostało objętych obowiązującym obecnie zakazem handlu, podano także.
„W minionym półroczu, Coccodrillo otworzyło również 3 sklepy franczyzowe w na Słowacji, a także na Łotwie i we Włoszech. Firma rozwija się również poza Unią Europejską. W ostatnich miesiącach otwarte zostały 2 sklepy monobrandowe w Rosji oraz 2 w Kazachstanie” – czytamy także.
Spółka podkreśla, że monitoruje sytuację związaną z pandemią koronawirusa i podejmuje szereg działań, dzięki którym klienci sieci – szczególnie ci w sklepach stacjonarnych – mogli czuć się bezpiecznie. Umożliwiła także składanie zamówień przez telefon – usługa ta cieszy się dużym zainteresowaniem wśród klientów, podsumowano w materiale.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r. Grupa CDRL jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi – Buslik.
Źródło: ISBnews