Do sieci sklepów ABC organizowanej przez Grupę Eurocash w ramach systemu partnerskiego przyłączyły się 833 sklepy w 2021 r., podał Eurocash. W 2022 roku sieć planuje dalszy rozwój marki ABC, kontynuację procesu rebrandingu i ekspansję sieci.
„Pomimo trwającej epidemii do sieci przyłączyły się aż 833 nowe sklepy. Dla ich właścicieli – niezależnych polskich przedsiębiorców – zrzeszenie się w ramach sieci to szansa na poprawę konkurencyjności prowadzonych przez nich sklepów. Jednocześnie sieć ABC konsekwentnie kontynuowała współpracę z dotychczasowymi franczyzobiorcami nad osiągnięciem jak najlepszych wyników sprzedażowych w niepewnych i zmiennych warunkach rynkowych. O sile marki i korzyściach współpracy w ramach sieci ABC świadczą także kolejne sklepy otwierane przez dotychczasowych partnerów” – czytamy w komunikacie.
W ramach wsparcia technologicznego przedsiębiorców marka planuje wprowadzenie w najbliższych miesiącach aplikacji mobilnej zintegrowanej z kartą lojalnościową oraz przypisanymi do niej promocjami, podano także.
ABC to największa ogólnopolska sieć sklepów prowadzona przez Grupę Eurocash w ramach systemu partnerskiego, opartego na zasadach franczyzy. Pod szyldem ABC działa obecnie ponad 9 tys. lokalnych sklepów w całej Polsce.
Źródło: ISBnews