Dostawca usług finansowych Mollie ogłosił wejście na polski rynek, podała spółka. Mollie podało, że dostrzega ogromny potencjał Polski jako jednego z najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie.
Mollie to dostawca usług finansowych w modelu omnichannel. Oferuje szeroki wybór lokalnych metod płatności dostosowanych do polskiego rynku, w tym rozwiązania takie, jak BLIK i Przelewy24. Dodatkowo firma zapewnia szybki i intuicyjny proces integracji oraz wsparcie dostępne w języku polskim. Na wybranych rynkach Mollie oferuje również rozwiązania do obsługi płatności fizycznych, a w niedalekiej przyszłości planuje wprowadzenie ich także w Polsce, podano.
„Cieszymy się, że możemy rozpocząć działalność w Polsce – jednym z najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie. Chcemy dostarczać przedsiębiorcom rozwiązania, które są nie tylko nowoczesne, ale także intuicyjne i w pełni dopasowane do ich potrzeb. Dlatego postawiliśmy na integrację z dobrze znanymi metodami płatności, aby zapewnić firmom oraz ich klientom płynne i wygodne transakcje. Wierzymy, że lokalne podejście i elastyczność to klucz do sukcesu, z tego powodu będziemy nadal rozwijać nasze usługi, wsłuchując się w potrzeby polskich klientów” – powiedział dyrektor zarządzający Mollie Koen Köppen, cytowany w komunikacie.
Polskie firmy mogą skorzystać z ponad 120 gotowych integracji, w tym z popularnymi platformami e-commerce, takimi jak WooCommerce, Shopify, OpenCart, PrestaShop i Odoo. Ponadto Mollie oferuje szeroki wachlarz usług wspierających działalność biznesową, w tym narzędzia do księgowości i fakturowania, obsługi klienta (CRM) oraz wiele innych funkcji usprawniających zarządzanie przedsiębiorstwem.
Mollie w najbliższym czasie planuje dalszą ekspansję w Unii Europejskiej, wskazano również.
Mollie to kompleksowy dostawca usług płatniczych umożliwiający firmom przyjmowanie płatności i zarządzanie finansami. Obecnie ponad 250 000 firm korzysta z Mollie, aby zwiększać przychody, redukować koszty i efektywnie zarządzać swoimi finansami.
Źródło: ISBnews