Platforma marketplace Erli uruchamia aplikację mobilną oraz zamierza zainwestować 80 mln zł do końca 2024 r. w rozwijanie funkcjonalności aplikacji, promowanie ofert sprzedawców oraz wzmacnianie pozycji marki, podała spółka.
„Osiągnięte przez nas w ciągu zaledwie trzech lat wyniki pozwalają nam realizować kolejne projekty biznesowe. Chcemy wykorzystać zbudowany przez ten czas potencjał sprzedażowy, dlatego dziś uruchamiamy aplikację mobilną Erli. Jest to ogromna szansa dla naszych sprzedawców – obecnie ponad 75% klientów Erli dokonywało zakupów za pośrednictwem urządzeń mobilnych. W ten sposób prowadzący działalność na Erli zyskują dodatkowy kanał pozwalający im jeszcze bardziej efektywnie realizować sprzedaż na naszej platformie poprzez zdecydowane obniżenie kosztów dotarcia do konsumentów” – powiedział prezes Adam Ciesielczyk, cytowany w komunikacie.
Aplikacja mobilna Erli oferuje szereg korzyści dla użytkowników, przede wszystkim ceny produktów niższe niż na stronie www, oraz gwarancję darmowej dostawy przez rok, na zakupy powyżej 79 zł. Każdy klient, który zrobi zakupy w aplikacji, otrzyma również 50 zł rabatu w formie kuponu rabatowego na następne zakupy. Do końca roku Erli zapowiada także uruchomienie programu lojalnościowego, podkreślono.
„Wraz z wdrożeniem aplikacji uruchomiliśmy program MobileGo, w ramach którego wspólnie ze sprzedawcami obniżamy ceny wszystkich produktów w aplikacji. Program opiera się na zasadach solidarności – razem z partnerami wspólnie pokrywamy wysokość obniżki dla konsumentów. Udział w programie jest dobrowolny, ale jesteśmy przekonani, że przyniesie on wymierne efekty sprzedawcom w postaci zwiększonej sprzedaży” – dodał Ciesielczyk.
Erli to platforma marketplace, największa tego typu w Polsce wyłącznie z polskim kapitałem.
Źródło: ISBnews