Sieć Fit Cake otworzyła blisko 10 nowych lokali w I kw. tego roku, podpisała umowę na otwarcie pierwszego punktu Fit Cake w Kanadzie i rozpoczęła rozmowy dotyczące wejścia na rynek egipski, poinformował właściciel marki Rafał Kościuk. W najbliższych miesiącach spółka planuje kolejne 5 lokalizacji.
„Pierwszy kwartał 2025 roku był dla nas wyjątkowo intensywny i pełen sukcesów. Odnotowaliśmy rekordową liczbę nowych franczyzobiorców, co zaowocowało otwarciem blisko 10 nowych lokali. Co więcej, podpisaliśmy umowę na otwarcie pierwszego punktu Fit Cake w Kanadzie i rozpoczęliśmy rozmowy dotyczące wejścia na rynek egipski. W najbliższych miesiącach planujemy kolejne 5 lokalizacji” – powiedział Kościuk, cytowany w komunikacie.
„Nasza obecność w Dubaju, sukces keto-wegańskich pączków oraz zainteresowanie nowymi smakami inspirowanymi kuchnią Bliskiego Wschodu tylko umacniają naszą pozycję lidera w branży zdrowych słodkości. Rewolucja, którą rozpoczęliśmy blisko 10 lat temu, przynosi realne efekty – zmniejszamy ilość cukru w obiegu gastronomicznym, wspieramy zdrowy styl życia i aktywnie działamy na rzecz środowiska. W 2025 roku naszym celem jest dalszy rozwój na rynkach zagranicznych oraz zwiększenie wpływu na poprawę jakości żywienia na całym świecie” – dodał.
Spółka zaznaczyła też, że umacnia również swoją pozycję w Europie – koncept Fit Cake To Go, oferujący mobilne punkty sprzedaży, spotkał się z dużym zainteresowaniem w Austrii, gdzie trwają negocjacje z potencjalnymi franczyzobiorcami.
„Na kolejne miesiące 2025 roku Fit Cake planuje dalszą ekspansję zagraniczną oraz rozwój fundacji Fit Cake Bezcukrowi, promującej zdrowe nawyki żywieniowe i wspierającej inicjatywy prozdrowotne. Marka dąży również do współpracy z innymi organizacjami, które w swoim DNA mają zdrowie i odpowiedzialność społeczną” – podkreślono także.
Spółka wskazała, że w 2025 roku coraz większą popularność zyskują produkty bezcukrowe, niskokaloryczne, wegańskie i bezglutenowe, a klienci poszukują też większej przejrzystości w składzie i odpowiedzialnego podejścia do produkcji. Fit Cake odpowiada na te potrzeby, stawiając na biodegradowalne opakowania i energooszczędne rozwiązania. Coraz większym zainteresowaniem cieszy się także koncept „on-the-go”, czyli szybkie i zdrowe przekąski dostępne w mobilnych punktach sprzedaży.
Fit Cake podaje, że jest pionierem na rynku bezcukrowych słodyczy.
Źródło: ISBnews