Glovo nawiązało współpracę z marką Homla, oferującą artykuły wyposażenia wnętrz, podały spółki.
„Glovo i Homla nawiązały partnerstwo, dzięki któremu będzie można łatwo i szybko zamówić produkty wyposażenia wnętrz. Początkowo w aplikacji dostępnych będzie około 450 dodatków do domu Homla” – czytamy w komunikacie.
Homla to pierwsza firma z branży home&decor dostępna w Glovo w Polsce. Na pozostałych rynkach Glovo współpracuje m.in. z English Home czy Flying Tiger Copenhagen.
Homla to polska marka wyposażenia wnętrz, w której ofercie klienci znajdą produkty do salonu, sypialni, kuchni, jadalni, łazienki oraz tysiące dekoracji i prezentów.
Glovo to aplikacja, która pozwala kupować, odbierać i wysyłać dowolny produkt w tym samym mieście w czasie krótszym niż godzina. Ma ponad 2,6 mln aktywnych użytkowników miesięcznie i 22 000 partnerów stowarzyszonych. Glovo działa w 550 miastach w 22 krajach, w tym w EMEA, LATAM, a nawet w Afryce Subsaharyjskiej. Glovo zatrudnia obecnie niemal 1 600 osób na całym świecie w tym niemal 900 pracowników w Barcelonie. Obecnie więcej niż 50 000 aktywnych kurierów zarabia na platformie.
Źródło: ISBnews