Capgemini ogłosiło zawarcie umowy z Grupą InPost, która umożliwi InPost optymalizację, automatyzację i standaryzację kluczowych procesów biznesowych oraz uproszczenie i przyspieszenie realizacji usług dla klientów firmy, podano w komunikacie.
„Aby ułatwić szybki rozwój i międzynarodową ekspansję, InPost zdecydował się przenieść swoje kluczowe procesy biznesowe do chmury w ramach modelu RISE with SAP. Firma wybrała Capgemini do obsługi wdrożenia SAP S/4HANA Cloud, wspieranego przez infrastrukturę Google Cloud. Współpraca z Capgemini pozwoli firmie InPost na transformację procesów biznesowych oraz ich standaryzację na wszystkich rynkach. Rozpoczęcie wdrożenia SAP S/4HANA jest krokiem, który potwierdza zobowiązanie do ciągłego doskonalenia i inwestowania w przyszłość. Wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań analitycznych i raportowania na żywo ma pomóc InPost w podejmowaniu strategicznych decyzji w czasie rzeczywistym. Umożliwi także to szybką reakcję na nowe wyzwania i rozwijanie innowacyjnych rozwiązań, które przyczynią się do dalszego wzrostu” – czytamy w komunikacie.
„Połączenie SAP i Google Cloud z doświadczeniem Capgemini umożliwi Grupie InPost wykorzystanie potencjału transformacji biznesowej w chmurze. Wykorzystując najlepsze praktyki branżowe – zarówno na poziomie globalnym, jak i lokalnym, będziemy wspierać lidera rynku logistycznego w tworzeniu cyfrowego środowiska, które będzie bardziej odporne na zawirowania rynkowe, zoptymalizowane i wysoce zautomatyzowane” – powiedział dyrektor zarządzający Market Segment Poland w Capgemini Polska Marek Woźny, cytowany w komunikacie.
W ciągu ostatnich kilku lat InPost dynamicznie rozszerzył swoją obecność poza Polską, na rynku europejskim, oferując swoje usługi we Francji, Hiszpanii, Portugalii, Włoszech, Wielkiej Brytanii i krajach Beneluksu. Dzięki autorskiej technologii Paczkomat oraz blisko 33 000 samoobsługowym terminalom paczkowym Grupa stawia sobie za cel oferowanie prostych rozwiązań dla e-sprzedawców i konsumentów w celu zwiększenia efektywności i szybkości dostaw, wskazano także.
Capgemini ma ponad czterdziestoletnie doświadczenie w zakresie rozwiązań SAP i obsługuje ponad 2600 klientów na całym świecie, pomagając im sprostać wyzwaniom biznesowym i cyfrowej transformacji. Capgemini jest światowym liderem w zakresie certyfikacji SAP i globalnym partnerem usług strategicznych SAP oraz kluczowym partnerem w zakresie rozwiązania RISE with SAP, które zapewnia firmom to, co niezbędne do realizacji celów w zakresie transformacji cyfrowej i przyspieszenia przejścia do chmury.
Źródło: ISBnews