InPost wraz z IdoSell – dostawcą platformy do prowadzenia dużych sklepów internetowych, wprowadzi od 1 kwietnia usługę Smile, dzięki której konsumenci robiący zakupy w wybranych sklepach internetowych otrzymają darmową dostawę do Paczkomatu przy zamówieniach o wartości powyżej 40 zł, podała spółka
„Od lat marzyliśmy o tym, że pewnego dnia zaoferujemy na masową skalę darmowe dostawy ze sklepów internetowych. Bo to sklepy internetowe oferują prawdziwą różnorodność towarów, niższe ceny i rozwijają rynek e-handlu. Udało się znaleźć w dużej grupie 6 000 naszych sprzedawców zainteresowanie darmową dostawą od 40 zł wartości koszyka, a InPost i IdoSell wsparły sprzedawców, rezygnując ze swojego zarobku. Przez lata w Polsce InPost stał się synonimem dostaw internetowych. Obecne czasy pandemii to czas, by robić coś dobrego dla konsumentów. Dlatego nazwaliśmy ten projekt Smile, czyli uśmiech. Wierzymy, że ten uśmiech spopularyzuje e-handel jeszcze bardziej” – powiedział CEO IdoSell Paweł Fornalski, cytowany w komunikacie.
„Szybka, wygodna i atrakcyjna cenowo lub darmowa dostawa przesyłek w handlu internetowym to obecnie kluczowe dla konsumentów czynniki przy decyzji zakupowej. Paczkomaty InPost spełniają wszystkie te kryteria – dlatego właśnie są preferowaną opcją dostawy przez odbiorców. Wprowadzenie możliwości darmowych dostaw to dziś jeszcze rewolucja – ale w przyszłości będzie mieć coraz większe znaczenie. Usługa Smile jest właśnie taką rewolucją – pozwala każdemu e-sprzedawcy, korzystającemu z platformy IdoSell, zarządzać efektywnie opcjami dostaw i zwiększać dzięki temu swoje obroty” – dodał prezes InPost Rafał Brzoska.
IdoSell dostarcza profesjonalnym sklepom internetowym oprogramowanie jako usługę (SaaS) w miesięcznym abonamencie. Nadrzędnym celem IdoSell jest zwiększanie sprzedaży i konwersji w sklepach internetowych opartych o ich platformę. IdoSell skupia się również na rozwiązywaniu problemów merchantów na dużą skalę. IdoSell to usługa tworzona przez IAI.
InPost to największy w Polsce operator logistyczny, w którego zainwestowały amerykańskie fundusze inwestycyjne Advent International i KKR. Firma oferuje usługi kurierskie oraz dostawy za pośrednictwem ogólnopolskiej sieci Paczkomatów InPost dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, w tym kompleksowe usługi dedykowane branży e-commerce. Liczba Paczkomatów InPost przekraczała 10 770 urządzeń na koniec 2020 r. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.
Źródło: ISBnews