Kaufland wdrożył usługę Click&Collect w 14 sklepach – we wszystkich placówkach we Wrocławiu, Bydgoszczy i Krakowie oraz w sklepie w Gliwicach, podała sieć. Dodatkowo sieć wdrożyła system płatności Scan&Pay, który upraszcza realizację zamówienia i odbiór zakupów.
„Rozwiązanie Click&Collect wyróżnia bezpieczeństwo, funkcjonalność, a także prostota. By skorzystać z usługi, wystarczy zarejestrować się w serwisie www.e-kaufland.pl, korzystając z adresu e-mail czy logując się przy pomocy konta w serwisie Facebook, Twitter lub Google lub też poprzez specjalną aplikację dostępną w App Store oraz Google Play. Po rejestracji klienci Kaufland zyskują dostęp do ponad 1 500 produktów sieci, w tym artykułów spożywczych i higienicznych, żywności dla zwierząt domowych czy produktów dla dzieci” – czytamy w komunikacie.
Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1 300 sklepów i zatrudnia ok. 130 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 224 markety i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.
Źródło: ISBnews