PKP Intercity udostępnił zewnętrznym agentom możliwość kupna biletu w wagonach sypialnych i kuszetkach, podał przewoźnik. Pierwszą platformą, która uruchomi funkcjonalność w swoich kanałach jest Koleo.
„Udostępnienie sprzedaży biletów jednorazowych z rezerwacją miejsca do leżenia i biletów jednorazowych z rezerwacją miejsca sypialnego to kolejna funkcjonalność, którą PKP Intercity udostępnia zewnętrznym agentom. Cieszymy się, że pierwszym partnerem, który skorzystał z tej możliwości jest Koleo, lider w sprzedaży biletów kolejowych w Polsce. Wspólnie z Koleo i innymi naszymi partnerami budujemy dla milionów pasażerów najlepsze doświadczenia podróżowania” – powiedział prezes PKP Intercity Janusz Malinowski, cytowany w komunikacie.
Klienci za pośrednictwem platformy Koleo mogą od teraz zakupić także bilety w wagonach sypialnych i kuszetkach. Ich sprzedaż będzie możliwa w komunikacji krajowej we wszystkich wagonach tego typu w ramach 30-dniowej przedsprzedaży. Kupując bilet można skorzystać z ulg ustawowych, a także ze specjalnych ofert PKP Intercity – Bilet Seniora, Taniej z Bliskimi czy Duża Rodzina.
Współpraca PKP Intercity i Koleo przy zakupie biletów ruszyła w listopadzie 2022 roku. Do dzisiaj pasażerowie zakupili prawie 11,7 mln biletów na pociągi przewoźnika za pośrednictwem platformy Koleo.
PKP Intercity to największy w Polsce kolejowy przewoźnik dalekobieżny. W 2023 r. miał ok. 68 mln pasażerów.
Źródło: ISBnews