IdoSell rozpoczęło współpracę z mobilnym marketplace Wish, podała platforma. Z integracji będzie mogło skorzystać ponad 6 500 właścicieli profesjonalnych sklepów internetowych.
„Jesteśmy podekscytowani integracją z jednym z liderów w Polsce. Pomoże nam to zaznaczyć naszą obecność na tym ważnym rynku. Dzięki partnerstwu sprzedawcy IdoSell będą mogli szybko i łatwo sprzedawać swoje produkty milionom konsumentów na całym świecie” – powiedział senior business development manager w Wish Alan Small, cytowany w komunikacie.
Klienci IdoSell, którzy skorzystają z integracji z Wish, zyskają szereg narzędzi, które pomagają zoptymalizować ich doświadczenie – w tym wskaźniki wydajności, zarządzanie zapasami, wsparcie logistyczne, reklamę i komunikację z klientami.
„Wish to potęga, jeżeli chodzi o sprzedaż cross-border. Firma stawia bardzo mocno na to, by sprzedawca dostarczał produkty zarówno lokalnie, jak i globalnie. Obecność sklepu internetowego na Wish pomoże naszym sprzedawcom w dotarciu do klientów międzynarodowych” – dodał CEO IdoSell Paweł Fornalski.
Wish został założony w 2010 roku i w ciągu ostatniej dekady urósł do rangi jednej z największych globalnych platform e-commerce. Wish łączy technologię i możliwości data science z innowacyjnym podejściem do zakupów, które jest oparte o odkrywanie produktów na urządzeniach mobilnych. Obecnie Wish łączy miliony konsumentów w ponad 100 krajach z ponad pół milionem sprzedawców na całym świecie.
IdoSell to platforma, która stara się maksymalizować sprzedaż w sklepach internetowych, wspiera też połączenie sprzedaży tradycyjnej z internetową. Od lat prowadzi inicjatywy, które mają doprowadzić do synergii tych dwóch form handlu m.in. poprzez omnichannel, czy też współpracę z InPost (np. przez wprowadzenie usługi Smile).
Źródło: ISBnews