Program lojalnościowy InPostu zgromadził do tej pory 8 mln użytkowników, poinformowała Chief Marketing & ESG Officer spółki Izabela Karolczyk-Szafrańska.
„Już 8 mln użytkowników uczestniczy w programie. […] Program jest na pierwszym etapie rozwoju, jest bardzo dobrze odebrany” – powiedziała Karolczyk-Szafrańska podczas konferencji prasowej
„Już 4 mln użytkowników korzysta z niego bardzo, bardzo regularnie i już ma nagrody. […] Widzimy, że program jest zabawą, która lojalizuje. […] Będziemy na pewno zaskakiwać w tym programie różnymi nagrodami” – dodała.
Prezes i założyciel InPostu Rafał Brzoska przypomniał, że całkowity potencjał programu to ponad 13 mln osób, bo tyle ma aplikację mobilną spółki.
Na początku października Grupa InPost wprowadziła nową wersję aplikacji InPost Mobile, która wprowadziła program lojalnościowy. Przez zbieranie InCoinów – punktów przyznawanych za odebrane paczki i inne aktywności związane z usługami marki – można w nim zdobyć nagrody i niespodzianki oraz brać udział w loteriach i spersonalizowanych wyzwaniach.
InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W lipcu 2021 r. sfinalizował przejęcie francuskiej spółki Mondial Relay. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.
Źródło: ISBnews