MOL Move – program lojalnościowy MOL Polska oparty na aplikacji mobilnej – osiągnął 100 000 zarejestrowanych użytkowników w ciągu 5 dni od uruchomienia, podał MOL. Firma podkreśla, że to najlepszy start programu MOL Move we wszystkich krajach działania.
„Jestem szczerze uradowany pozytywnym przyjęciem MOL Move przez polskich kierowców. Pozyskanie 100 000 zarejestrowanych użytkowników w ciągu zaledwie pięciu dni to bezprecedensowy sukces w skali wszystkich krajów Grupy MOL. To kluczowe osiągnięcie, które podkreśla nasze dogłębne zrozumienie potrzeb klientów i zdolność do odpowiadania na nie szybko i skutecznie. Serdecznie witam wszystkich użytkowników MOL Move, zarówno obecnych, jak i przyszłych, i życzę im przyjemnego korzystania z naszej aplikacji lojalnościowej” – skomentował prezes MOL Polska Richard Austen, cytowany w komunikacie.
W przeciwieństwie do typowych programów „earn & burn”, MOL Move działa w oparciu o system osiąganych kolejno poziomów korzyści. Gdy klienci zgromadzą określoną liczbę punktów, są przenoszeni na coraz wyższy poziom, od green, przez silver i gold, po VIP.
MOL Move zdobył popularność w wielu krajach, w których działa Grupa MOL, w tym w Czechach, Słowacji, Chorwacji, Słowenii i na Węgrzech.
Do końca okresu letniego pod nową marką MOL będzie działało 100 stacji w całej Polsce, obecnie jest to 50 punktów.
Węgierski koncern MOL prowadzi działalność w zakresie wydobycia i przerobu ropy naftowej (aktywa produkcyjne ma w 8 krajach, posiada też 4 rafinerie i 2 jednostki petrochemiczne). Od 2004 r. jest notowany na warszawskiej giełdzie. Miał 23,11 mld USD skonsolidowanych przychodów w 2022 r. Po przejęciu polskiej sieci Grupy Lotos, MOL Polska miał 497 stacji na koniec 2022 r.
Źródło: ISBnews