Wielkość zrealizowanej przez Rainbow Tours przedsprzedaży imprez turystycznych z oferty sezonu „Lato 2023” (kwiecień – październik 2023 roku) według stanu rezerwacji na 30 czerwca wyniosła 365 531 osób, co oznacza wzrost o ok. 29,2% w porównaniu do tego samego okresu roku 2022, podała spółka. W przedmiotowym okresie od momentu rozpoczęcia przedsprzedaży do 30 czerwca 2023 roku spółka odnotowuje również wzrost średniej ceny sprzedaży imprez turystycznych o 16,5% względem średniej ceny sprzedaży imprez turystycznych w analogicznym okresie roku poprzedniego, co oznacza szacowany wzrost przychodów o około 50,5%.
Rainbow Tours to operator turystyczny zajmujący się sprzedażą własnych imprez turystycznych, pośrednictwem w sprzedaży imprez turystycznych innych touroperatorów, biletów lotniczych, autokarowych, promowych. Spółka zadebiutowała na GPW w 2007 r.
Źródło: ISBnews