Sieć Carrefour otworzyła w Warszawie nowy supermarket w kompaktowym formacie 300 m2, podała spółka.
Sklep oferuje swoim klientom 6 000 produktów, czyli ponad dwa razy więcej, niż klasyczny, średniej wielkości dyskont. Inwestycja w nowy format „300” ma przyspieszyć ekspansję Carrefour Polska w dużych i średnich polskich miastach.
„Po udanych testach prezentujemy na rynku nowy, kompaktowy format sklepu Carrefour pod nazwą '300′. Został on zaprojektowany w taki sposób, abyśmy mogli otwierać go na osiedlach mieszkaniowych, w niewielkich galeriach handlowych lub w retail parkach. Pomimo niedużej powierzchni 300 m2 klienci znajdą u nas w atrakcyjnych cenach wszystko, czego potrzebują na co dzień w swoich domach. Dzięki sklepom formatu '300′ chcemy przyspieszyć naszą ekspansję na polskim rynku i być bliżej naszych klientów w dużych i średnich miastach” – powiedziała członkini zarządu, dyrektorka Nieruchomości, Ekspansji i Aktywów w Carrefour Polska Agata Kopytyńska, cytowana w komunikacie.
Sklep mieści się przy ulicy Żupniczej.
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w kilku formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego.
Źródło: ISBnews