Stokrotka zamierza utrzymać obecne tempo rozwoju w 2023 r., co oznacza, że w tym roku otworzy sklep numer 1000, a także czwarte centrum dystrybucyjne, które powstaje w Rzeszowie, podała sieć.
Pod koniec minionego roku Stokrotka uruchomiła 900. sklep, supermarket w Gdańsku. Od kilku lat firma powiększa sieć o ok. 100 sklepów rocznie. Plany na ten rok zakładają kontynuację tego dobrego trendu, podano.
„Chcemy utrzymać obecne szybkie tempo rozwoju. Pokazuje ono naszą sprawność operacyjną, a także dopasowanie sklepów oraz oferty do potrzeb klientów. Stokrotki zlokalizowane są dzisiaj w całej Polsce, a my konsekwentnie umacniamy pozycję sieci na rynku, otwierając nowe placówki zarówno dzięki rozwojowi organicznemu, jak i przejęciom” – powiedział członek zarządu Stokrotki, dyrektor sprzedaży i marketingu Mirosław Wawryszczuk, cytowany w komunikacie.
„W tym roku otworzymy 1000. sklep naszej sieci. To ważny moment dla naszego rozwoju. Koncentrujemy się w tym okresie na jak najlepszym odpowiadaniu na obecne potrzeby klientów. Rozwijamy naszą ofertę produktów marki własnej, łączącej wysoką jakość z korzystną ceną. Ważne pozostają dla nas również działania promocyjne, w tym przygotowywanie specjalnych ofert dostępnych z aplikacją Nasza Stokrotka. Dzięki nim nasi klienci oszczędzają w czasie codziennych zakupów” – dodał.
W związku z rozwojem Stokrotka powiększa także swoją sieć logistyczną. Obecnie ma trzy centra dystrybucyjne w województwach lubelskim, mazowieckim (otwarte w minionym roku w Teresinie) i śląskim. W tym roku, w ostatnim kwartale, uruchomione zostanie czwarte centrum dystrybucyjne, które powstaje obecnie w Rzeszowie. Docelowo będzie ono zaopatrywać w artykuły spożywcze 250 sklepów Stokrotki.
Powstała w 1994 r. Stokrotka swoim zasięgiem obejmuje 900 sklepów zlokalizowanych w całej Polsce. Od 2018 r. wchodzi w skład litewskiej grupy handlowej Maxima. Spółka posiada centra dystrybucji, własne zaplecze logistyczne i sieć magazynów regionalnych w całej Polsce.
Źródło: ISBnews