UPC Polska miało 1 569 400 klientów i 3 346 300 abonamentów cyfrowych na koniec 2021 r., podała spółka. W ubiegłym, rekordowym roku spółka pozyskała 44 000 klientów i prawie 80 000 nowych subskrypcji cyfrowych, a jej przychody wzrosły o 3,5%.
„2021 był naszym najlepszym rokiem pod względem wyników biznesowych, potwierdzając koncentrację UPC na klientach i skuteczność naszej długoterminowej strategii wzrostu. Skupiliśmy się na tym, co najważniejsze – byciu blisko klientów i zapewnianiu im jakości i doświadczeń najbardziej polecanej marki. Zaowocowało to zdobyciem zaufania 44 tys. nowych klientów i najwyższym przyrostem bazy od lat. Ponownie potwierdziliśmy wiodącą pozycję UPC na rynku pod względem szybkości internetu, innowacyjności i satysfakcji klientów. Poczyniliśmy również znaczne postępy w zakresie rozwoju usług FMC, transformacji cyfrowej, B2B oraz ekspansji usług na sieciach POPC. Dzięki silnym fundamentom, utorowaliśmy drogę do realizacji kolejnego ambitnego celu, jakim jest budowa pozycji ogólnokrajowego czempiona FMC, by dalej rozwijać nasze usługi, społeczeństwo gigabitowe i gospodarkę cyfrową Polski” – powiedział CEO UPC Polska Robert Redeleanu, cytowany w komunikacie.
UPC zwiększyło prędkość internetu do średniego poziomu 411 Mb/s na użytkownika w 2021 r., podano również.
W 2021 r. UPC zwiększyło liczbę subskrypcji usług telewizyjnych o 62 400, osiągając poziom 1 397 200, jak również pozyskało 58 600 nowych abonentów telefonii komórkowej i niemal podwoiło ogólną liczbę użytkowników telefonii komórkowej do 121 300.
Ponadto UPC kontynuowało rozbudowę własnej sieci, podłączając łącznie 68 200 gospodarstw domowych, osiągając na koniec IV kw. 2021 r. poziom 3 703 400 gospodarstw domowych, podsumowano.
UPC Polska, wchodzący w skład grupy Liberty Global jest dostawcą cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Na koniec 2020 r. UPC Polska miało 1 525 000 klientów, korzystających z 3 267 500 usług (RGU).
Źródło: ISBnews