Metaverse to przestrzeń, która odpowiada na drzemiące w społeczeństwie potrzeby kreacji. Łączenie tego trendu z możliwościami, jakie dają projekty oparte na technologii blockchain, tworzy spore pole do działania dla wielu marek.
„Metaversy powinny być tak zaprojektowane, że to właśnie użytkownik może tworzyć też content w środku. To ta potrzeba kreacji, którą widać chociażby poprzez użytkowników Instagrama czy sztucznej inteligencji, do tworzenia obrazków 2D. Ta potrzeba kreowania w większości społeczeństwa istnieje” – mówi Aleksander Caban, Członek Zarządu, Carbon Studio SA podczas XV Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.
W materiale informacje dotyczące:
- projektów typu metaverse,
- potrzeby kreacji w społeczeństwie,
- możliwości wykorzystania wirtualnego świata,
- łączenia metawersum z NFT, kryptowalutami i blockchainem,
- skutków upowszechniania i dostępności metaverse.