CI Games jest otwarty na partnerstwa w rodzaju co-publishingu czy dystrybucji na poszczególne platformy
„Będziemy finansować realizację strategii poprzez przepływy pieniężne z działalności operacyjnej, oczywiście poprzez partnerstwo i umowę, którą mamy z Epic, gdzie mają wyłączne prawa do publikacji na platformie PC. Będziemy chcieli zwiększyć poziom naszego zadłużenia bankowego i innego. A także zdecydowanie rozważamy i jesteśmy otwarci na dalsze partnerstwa w rodzaju co-publishing, dystrybucji na poszczególne platformy. Nie ma tu nic konkretnego, ale wiemy, że istnieje absolutne zainteresowanie i absolutna potrzeba z punktu widzenia, zwłaszcza większych partnerów, na nowe treści i partnerstwa dotyczące nowych treści” – powiedział Tymiński podczas webinaru Strefy Inwestorów.
Zaznaczył, że „to jest coś, co również może się wydarzyć”.
„Nie chcemy mówić, że to się wydarzy, nie chcemy niczego obiecywać, ale jesteśmy przekonani, że mamy jasną strategię dotyczącą tego, jak chcemy finansować realizację strategii w kolejnych latach” – dodał prezes.
Zaktualizowana strategia rozwoju CI Games na lata 2025-2028 zakłada m.in. plan działania z premierami gier w każdym roku przez kolejne 3 lata od 2026 (Projekt III, który jest w fazie pełnej produkcji z premierą w 2026, kolejna duża odsłona serii LOTF; Projekt SGW Evolved i Projekt H). Drugorzędne cele Grupy obejmują wydawanie 1-3 wysokiej jakości tytułów rocznie przez United Label.
CI Games SE to producent i dystrybutor gier komputerowych, notowany na GPW od 2007 r. (początkowo jako City Interactive); wchodzi w skład indeksu mWIG40.
Źródło: ISBnews