Draw Distance wdraża nową strategię i planuje skoncentrować się na konkretnym gatunku gier – kryminalnych grach akcji z elementami walki, poinformował ISBtech CEO spółki Michał Mielcarek. Deweloper pracuje nadal nad fabularnym dodatkiem do gry „Serial Cleaners”.
„Chcemy skupić się na grach akcji o tematyce kryminalnej. Wiem, że jest to rozległa tematyka, ale postaram się sprecyzować. Nie chcemy tworzyć gier detektywistycznych czy przygodówek, bo stawiamy na akcję. Idziemy bardziej w kierunku takich gier, jak 'Max Payne’, czy filmów akcji w stylu 'Hard Boiled’. Będziemy tworzyli kryminalne gry akcji” – powiedział ISBtech Mielcarek.
Drugą kwestią, w ramach strategii, jaką podkreślił prezes jest wysoka regrywalność.
„Wydawcy mniejszych tytułów szukają takich gier, które nie kończą się po pięciu godzinach, tylko tytułów do których gracze wracają” – wskazał Mielcarek.
Ponadto deweloper skupia się także na dalszej pracy nad fabularnym dodatkiem do swojej gry „Serial Cleaners”. Krakowskie studio chce także rozwijać się technologicznie, ale na ten moment pozostanie przy grach izometrycznych na silniku Unity. W przyszłości chce wyprodukować grę z perspektywy trzeciej osoby, zaznaczył prezes.
Draw Distance (poprzednio iFun4all) to niezależny producent gier wideo z Krakowa, specjalizujący się w produkcji multiplatformowych tytułów z gatunku action-adventure. Spółka powstała w 2009 roku i jest notowana na NewConnect. Największym akcjonariuszem jest grupa kapitałowa Bloober Team. Na ten moment zespół produkcyjny liczy łącznie 35 osób.
Źródło: ISBnews