Przychody z gier Grupy BoomBit wyniosły 27,26 mln zł w maju 2022 r., co oznacza spadek o 1,3% m/m, podała spółka. Łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit w maju to 31,8 mln.
Wydatki na user acquisition (UA) zwiększyły się o 2,7% m/m do 17,27 mln zł, a koszty prowizji platform spadły o 9,9% m/m do do 2,03 mln zł. W rezultacie przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wyniosły w maju 7,96 mln zł (-7% m/m), podano.
„”Drugi miesiąc z rzędu osiągnęliśmy jedne z najlepszych rezultatów w naszej historii. Ponad 27 mln zł to bardzo dobry rezultat bazujący na szerokim i zdywersyfikowanym portfolio. Ponad wszystkich przychodów zarobiły gry Mid-Core i Casual w tym przede wszystkim 'Hunt Royale’ i 'Darts Club’. Stabilne wyniki osiągają także gry Hyper-Casual, w tym niektóre starsze tytuły, jak 'Crazy Plane Landing’, 'Construction Ramp Jumping’ czy nawet 'Slingshot Stunt Driver’, dla którego niedawno przygotowaliśmy kolejną aktualizację, a także wydane w tym roku 'Try to Fly’ i 'Dog Life Simulator’. W maju zwiększyliśmy wydatki na User Acquisiton, co szczególnie widać na grach Hyper-Casual”” – skomentował prezes Marcin Olejarz, cytowany w komunikacie.
Przychody z gier Hyper-Casual wyniosły 16,6 mln zł i stanowiły 61% w strukturze przychodów Grupy BoomBit w maju.
Najbardziej dochodowym tytułem podobnie jak w poprzednich miesiącach była gra Mid-Core „Hunt Royale”, a wśród najpopularniejszych tytułów znalazły się także: inna gra Mid-Core „Darts Club”, wydana pod koniec marca gra Hyper-Casual „Try to Fly”, która zarobiła od premiery już 3,4 mln zł oraz dwie inne gry HC, czyli „Crazy Plane Landing” i „Construction Ramp Jumping”, wymieniono dalej.
BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.
Źródło: ISBnews