Render Cube uplasował wszystkie akcje oferowane w ramach II transzy emisji akcji serii C, prezentowanej na platformie CrowdConnect. Oferta publiczna akcji obejmowała sumarycznie 25 900 szt. akcji oferowanych w dwóch równych transzach, po cenie emisyjnej 150 zł. Spółka pozyskała łącznie ok. 3,9 mln zł na dalszy rozwój studia oraz flagowego tytułu „Medieval Dynasty”.
„Posiadamy w portfolio globalny sukces komercyjny w postaci tytułu 'Medieval Dynasty’, który będziemy rozbudowywać przez najbliższe lata, co w mojej ocenie przyczyni się do dalszego wzrostu wartości spółki i jej rozpoznawalności na arenie międzynarodowej” – powiedział prezes Damian Szymański, cytowany w komunikacie.
Spółka przewiduje, że 23 września 2021 roku nastąpi premiera pełnej wersji gry „Medieval Dynasty”, której towarzyszyć będzie największa z dotychczasowych aktualizacji, wprowadzająca m.in. opcjonalny tryb dodania do rozgrywki bandytów. Obecnie gra jest dostępna w trybie early access w 17 wersjach językowych i można ją nabyć na około 10 różnych platformach sprzedażowych. Wishlista produkcji przekracza 850 tys. zapisów, podano także.
Spółka planuje niedługo rozpocząć pracę nad edycją konsolową gry, a sam tytuł od początku produkcji był projektowany pod obsługę pada, co przyspieszy cały proces. W przygotowaniu jest już wersja na gogle VR w ramach umowy ze Spectral Games S.A., spółką zależną Incuvo S.A., studiem, które pracuje nad wersją VR gry Green Hell.
Wcześniej w lipcu zakończyła się oferta publiczna akcji Render Cube, w ramach której spółka emitowała akcje serii B, a akcjonariusze sprzedawali akcje serii A. Łącznie wartość oferty wyniosła blisko 13 mln zł, a oferta skierowana była do inwestorów, którzy obejmowali lub nabywali akcje za nie mniej niż 100 tys. euro każdy.
Spółka podtrzymuje plan debiutu na rynku NewConnect w II poł. 2021 r.
Render Cube to łódzkie studio deweloperskie założone w 2012 r. W początkowym okresie działalności skupiało się na prowadzeniu prac outsourcingowych, zlecanych głównie przez innych producentów gier, co zaowocowało współpracami z m.in. CD Projekt, Techland czy Platige Image. W ostatnich latach spółka skupia się na produkcji własnych tytułów, wydawanych na platformach PC.
Źródło: ISBnews