Po 72 godzinach od premiery gry „Chornobyl Liquidators” jej sprzedaż brutto wyniosła 5,3 tys. sztuk, a przychody brutto ze sprzedaży sięgnęły 90,3 tys. USD, podał Frozen Way.
Premiera „Chornobyl Liquidators” (CLS) w wersji na komputery osobiste (PC) miała miejsce 6 czerwca 2024 roku o 17:30 na platformach Steam, Genba Digital Limited oraz Humble Store (dalej: premiera 1).
Całkowity poniesiony przez Frozen Way do premiery 1 koszt produkcji, testów, lokalizacji i marketingu CLS w wersji na PC nie przekroczył 2,05 mln zł.
„Po 72 godzinach od premiery 1:
a) Sprzedaż 'CLS’ na platformach: 5,3 tys. sztuk brutto (przed uwzględnieniem zwrotów)
b) Przychody brutto (przed uwzględnieniem podatków, prowizji platform i zwrotów) ze sprzedaży CLS na platformach: 90,3 tys. USD” – czytamy w komunikacie.
Premiera „Chornobyl Liquidators – Supporter Pack” w wersji na PC miała miejsce 6 czerwca 2024 roku o 17:30 na platformach Steam oraz Genba Digital Limited (premiera 2).
Całkowity poniesiony przez Frozen Way do premiery 2 koszt produkcji, testów, lokalizacji i marketingu „CLS – Supporter Pack” w wersji na PC nie przekroczył 1 tys. zł.
„Po 72 godzinach od premiery 2:
a) Sprzedaż 'CLS – Supporter Pack’ na platformach Steam i Genba Digital Limited: 713 sztuk brutto (przed uwzględnieniem zwrotów).
b) Przychody brutto (przed uwzględnieniem podatków, prowizji platform i zwrotów) ze sprzedaży 'CLS – Supporter Pack’ na platformach: 5,1 tys. USD” – czytamy dalej.
Premiera „House Flipper: Pop Art Furniture Pack” („HF Pop Art”) w wersji na PC miała miejsce 6 czerwca 2024 roku o 14:00 na platformie Steam (premiera 3).
Całkowity poniesiony przez Frozen Way do premiery 1 koszt produkcji, testów, lokalizacji i marketingu HF Pop Art w wersji na PC nie przekroczył 40 tys. zł.
„Po 72 godzinach od premiery 3:
a) Sprzedaż 'HF Pop Art’ na platformie Steam: 8,1 tys. sztuk brutto (przed uwzględnieniem zwrotów).
b) Przychody brutto (przed uwzględnieniem podatków, prowizji Steam i zwrotów) ze sprzedaży 'HF Pop Art’ na platformie Steam: 35,2 tys. USD” – napisano także.
Premiery 1, 2 i 3 zostały wyznaczone na dzień rozpoczęcia wydarzenia „House Flipper Franchise Sale” i pozytywnie wpłynęły na sprzedaż poprzednio wydanych gier na Steam, które pobrano w ciągu 72 godzin trwania wydarzenia w łącznej liczbie ponad 15,5 tys. sztuk, podsumowano.
Przedmiotem działalności Frozen Way jest produkcja i wydawanie gier oraz dodatków do gier na komputery osobiste (sprzedawane za pośrednictwem platformy Steam na rynki globalne) oraz na konsole PlayStation, Xbox oraz Nintendo. Spółka zadebiutowała na NewConnect w 2023 r.
Źródło: ISBnews