Jednostkowy przychód ze sprzedaży BeeIN wyniósł 32,28 mln zł w 2022 r. wobec 17,47 mln zł rok wcześniej, podała spółka, prezentując szacunkowe dane. W samym IV kw. ub.r. przychód wyniósł 9,51 mln zł wobec 4,77 mln zł rok wcześniej.
„Uzyskane rezultaty to wynik konsekwentnego rozwoju spółki na rynkach międzynarodowych (sprzedaż do 15 krajów Europy) oraz założonego w strategii wykorzystania potencjału tkwiącego w rozwoju kanałów dystrybucji oraz montażu pomp ciepła marki własnej. Z początkiem 2023 roku spółka rozszerza ofertę o kolejne urządzenia związane z montażem pomp ciepła” – czytamy w komunikacie.
Oprócz stałego rozwoju ekspansji na międzynarodowych rynkach (kraje bałtyckie, Środkowej Europy Bałkany, wybrane kraje Europy Zachodniej) – szczególnie w krajach, w których funkcjonują atrakcyjne systemy dotowania odnawialnych źródeł energii – BeeIN zwiększa także udział przychodów z obszaru pomp ciepła, głównie dzięki autorskiej marce Sprsun Select, podano także.
„Dzięki trafnemu przewidzeniu zapotrzebowania na pompy ciepła w 2022 r. wyprzedziliśmy konkurencję, gwarantując naszym klientom krótkie terminy realizacji zamówień oraz wysokiej jakości obsługę posprzedażową. Naszą przewagą konkurencyjną jest wsparcie posprzedażowe, w tym serwis połączony ze zdalnym monitoringiem, który w perspektywie długofalowej optymalizuje koszty obsługi. To wprost przekłada się na wzrost zainteresowania pompami ciepła oferowanymi przez spółkę” – skomentował prezes Michał Sochacki, cytowany w komunikacie.
BeeIN jest notowanym na NewConnect dostawcą rozwiązań i bezpośrednim przedstawicielem światowych producentów komponentów OZE.
Źródło: ISBnews