Nowa Prezes Mennicy Polskiej chce rozwijać potencjał spółki i otwierać ją na kolejne projekty. Miniony rok przyniósł Mennicy wzrosty w najważniejszych segmentach – w tym między innymi z tytułu Karty Miejskiej.
„Dziś bardzo mocno skupiam się na tym, aby znaleźć równowagę pomiędzy kosztami a częścią przychodową Mennicy. Kładę bardzo mocny nacisk na rozwój Mennicy, m.in. rozwój organiczny poprzez rozwijanie biur sprzedaży w zakresie złota inwestycyjnego, w przypadku Karty Miejskiej – wciąż poszerzanie naszego portfolio i tworzenie nowych projektów czy nowych systemów, które będziemy mogli niedługo zaprezentować” – mówi Katarzyna Budnicka, Prezes Zarządu, Mennica Polska SA.
W materiale informacje dotyczące:
- podsumowania 2022 roku,
- przychodów w minionym roku,
- wzrostów w sprzedaży menniczej i e-płatnościach,
- kosztów w segmencie nieruchomości,
- wyższych przychodów z tytułu Karty Miejskiej,
- dywersyfikacji działalności spółki,
- wyzwań stojących przed Mennicą.