Carbon Studio pracuje nad dokumentacją związaną z przeniesieniem akcji na rynek główny Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie i liczy, że w najbliższych tygodniach będzie mogło poinformować o szczegółach, poinformował ISBnews prezes Aleksander Caban.
„Obecnie pracujemy nad dokumentacją związaną z przeniesieniem akcji Carbon Studio na rynek główny GPW – prace są w trakcie. Liczę na to, że w najbliższych tygodniach będziemy w stanie poinformować o postępach tego procesu. Pod względem stricte biznesowym czujemy się gotowi na dołączenie do grona spółek z rynku regulowanego” – powiedział Caban w rozmowie z ISBnews.
Wcześniej spółka poinformowała, że jutro tj. 17 listopada gra „Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall” zadebiutuje na PC VR (Steam, Oculus, Viveport).
„W planach mamy poszerzenie platform sprzedażowych o Oculusa Questa i PlayStation VR. W tym tygodniu skupiamy się na mocnych działaniach marketingowych z influencerami i prasą. Chcemy aby jak największa ilość posiadaczy VR dowiedziała się o naszym tytule” – dodał Caban.
Spółka pracuje już nad kolejnym tytułem, który ma się ukazać w wersji VR.
„Niedługo będziemy zapowiadać kolejny tytuł, którego pre-produkcja już ruszyła. Dalej pozostajemy w znajomych nam klimatach VR-adventure z nowym dodatkiem. Cały czas również wspieramy markę 'The Wizards’ która mimo upływu czasu dalej świetnie się sprzedaje i cieszy graczy. Obecnie pracujemy nad trybem co op-multiplayer, który za niedługo planujemy dodać do serii w postaci darmowego dodatku – dzięki tym zabiegom przedłużamy żywotność marki i zachęcamy nowych użytkowników VR do zagrania w nasze uznane tytuły o magii” – powiedział prezes.
Dodał, że w 2022 r. planowane są także dodatki i wsparcie dla „Warhammera” i szczegóły zostaną ujawnione po ich potwierdzeniu przez Games Workshop.
Carbon Studio podtrzymuje plany związane z rynkiem chińskim.
„Stale współpracujemy z chińskimi dostawcami sprzętu VR – takimi jak np. Pimax i Pico. Obecnie prowadzone są rozmowy na temat dalszych poczynań na temat naszych nowych tytułów, w tym 'Warhammer Age of Sigmar Tempestfall’. Wielu partnerów jest tą grą żywo zainteresowanych – oczywiście na początku realizujemy działania na naszym głównym rynku jakim są kraje zachodnie – jednakże Chiny to region, który ma wielki potencjał” – podsumował prezes.
Carbon Studio specjalizuje się w tworzeniu i wydawaniu gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów technologii VR: Oculus, HTC Vive, PlayStation VR, Microsoft VR, Samsung Gear VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Carbon Studio stworzy grę przeznaczoną na wszystkie główne platformy VR, osadzoną w uniwersum „Warhammer: Age of Sigmar”. Spółka jest notowana na NewConnect od grudnia 2019 r.
Źródło: ISBnews