Cloud Technologies odnotowało 1,91 mln zł skonsolidowanego zysku netto w III kwartale 2024 roku wobec 3,17 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka.
Zysk operacyjny wyniósł 2,71 mln zł wobec 2,32 mln zł zysku rok wcześniej.
„W III kwartale 2024 r. skorygowana EBITDA osiągnęła 6,6 mln zł wobec 6,1 mln zł w Q3 2023, a marżowość EBITDA osiągnęła 56,5% wobec 45,5% w analogicznym okresie 2023 roku” – czytamy w komunikacie poświęconym wynikom.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 11,64 mln zł w III kw. 2024 r. wobec 13,38 mln zł rok wcześniej.
Na wynik sprzedaży, zgodnie z przewidywaniami spółki, miało wpływ zamknięcie Oracle Advertising, podkreślono.
„Zgodnie z naszymi przewidywaniami zamknięcie Oracle Advertising w perspektywie krótkoterminowej obciąża dynamikę sprzedaży danych, natomiast w długiej perspektywie jest to szansa na przejęcie części rynku. Chcemy jak najlepiej wykorzystać zmiany zachodzące na rynku, które oznaczają dla nas przede wszystkim ograniczenie roli pośredników. To dobry trend, który wpisuje się w naszą strategię rozwoju” – skomentował prezes Piotr Prajsnar, cytowany w komunikacie.
W I-III kw. 2024 r. spółka miała 8,16 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 7,03 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 34,6 mln zł w porównaniu z 41,83 mln zł rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął 20,2 mln zł wobec 19,6 mln zł zysku w tym ujęciu rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I-III kw. 2024 r. wyniósł 7,57 mln zł wobec 9,09 mln zł zysku rok wcześniej.
Cloud Technologies to warszawska spółka z segmentu nowych technologii. Zajmuje się big data, marketingiem i monetyzacją danych. Cloud Technologies stworzyła jedną z największych na świecie hurtowni danych oraz platformę Big Data (DMP) – OnAudience.com. Spółka była notowana na rynku NewConnect od 2012 r., a w grudniu 2022 r. przeszła na rynek główny GPW.
Źródło: ISBnews