Dadelo odnotowało 1,67 mln zł jednostkowego zysku netto w I poł. 2023 r. wobec 2,11 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka.
Zysk operacyjny wyniósł 1,92 mln zł wobec 2,43 mln zł zysku rok wcześniej.
Przychody ze sprzedaży sięgnęły 99,2 mln zł w I poł. 2023 r. wobec 60,85 mln zł rok wcześniej.
„Zysk netto spółki w I poł. 2023 nieznacznie zmalał do 1 673 tys. zł (2 112 tys zł w I poł. 2022) głównie poprzez zwiększenie wydatków na marketing oraz zwiększenie zatrudnienia celem obsługi sklepu stacjonarnego w Warszawie” – czytamy w sprawozdaniu.
„Podstawowymi kategoriami tworzącymi przychód były rowery, których udział w sprzedaży wyniósł 40%, następnie części rowerowe 23%, akcesoria 18%, odzież i obuwie 16%, pozostałe 3%. Wszystkie oferowane kategorie odnotowały bardzo dynamiczne wzrosty w porównaniu do roku poprzedniego” – czytamy również.
Dadelo zostało przejęte w 2017 roku przez notowaną na GPW spółkę Oponeo. Spółka prowadzi sprzedaż online przez sklep internetowy działający pod marką centrumrowerowe. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w grudniu 2020 r.
Źródło: ISBnews