Dino Polska podtrzymuje plan otwarcia w tym roku większej liczby sklepów niż w 2023 roku, poinformował członek zarządu Michał Krauze.
„W I kwartale dodaliśmy 32 nowe sklepy do naszej sieci. Na koniec marca mieliśmy 2 438 sklepów Dino. Całkowita powierzchnia sprzedaży wyniosła 961 tys. m2, co oznacza wzrost o 11% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Biorąc pod uwagę warunki pogodowe i wynikającą z nich sezonowość prac budowlanych, w I kw. odnotowaliśmy stosunkowo niewielką liczbę nowych otwarć. Ale liczymy, że w kolejnych kwartałach będziemy dodawać więcej sklepów w ujęciu rocznym, tak, by w całym 2024 r. odnotować większą liczbę nowych sklepów otwartych niż w 2023 roku” – powiedział Krauze podczas telekonferencji z analitykami.
Spółka podała w opublikowanym wczoraj raporcie kwartalnym, że planuje tegoroczne nakłady inwestycyjne na ok. 1,5-1,6 mld zł i chce je przeznaczyć na rozwój sieci, zaplecza logistycznego oraz mocy produkcji mięsnej. Dino Polska podtrzymało też plan zwiększenia liczby nowych sklepów o niskich kilkanaście procent w 2024 r.
Dino Polska to wiodący gracz w segmencie supermarketów proximity w Polsce, zlokalizowanych głównie w zachodniej części Polski, o średniej powierzchni sali sprzedaży wynoszącej ok. 400 m2. Spółka zadebiutowała na GPW w 2017 r.; wchodzi w skład indeksu WIG20.
Źródło: ISBnews