Gamedust odnotowało 0,3 mln zł jednostkowej straty netto w II kw. 2024 r. wobec 3,15 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka.
Strata operacyjna wyniosła 0,3 mln zł wobec 3,12 mln zł straty rok wcześniej.
Przychody ze sprzedaży sięgnęły 0,88 mln zł w II kw. 2024 r. wobec 0,83 mln zł rok wcześniej.
„W drugim kwartale 2024 roku skoncentrowaliśmy się na produkcji wersji 'Vertical Slice’ dla 'Gas Station Simulator’, która została pozytywnie oceniona, zarówno przez Meta, jak i Drago Entertainment. 'Vertical Slice Milestone’ to kluczowy etap w procesie developmentu gry, w którym tworzy się w pełni funkcjonalną wersję demonstracyjną gry, zawierającą wszystkie istotne elementy rozgrywki, grafiki, dźwięku i narracji, jakie znajdą się w finalnej wersji produktu. Celem tego etapu jest przedstawienie gry w takiej formie, która odzwierciedla jej ostateczny kształt na przykładzie jednego poziomu lub fragmentu rozgrywki” – napisał prezes Paweł Flieger w liście dołączonym do raportu kwartalnego.
Ocena tej wersji przez Meta oraz Drago Entertainment zaowocowała pomyślnym rozliczeniem tej części projektu, co potwierdza, że dotychczasowe prace są zgodne z oczekiwaniami i standardami ustalonymi przez strony, dodał.
„Nasza adaptacja VR 'Gas Station Simulator’, będąca rozwinięciem oryginalnej koncepcji bestsellerowej gry studia Drago Entertainment, sprzedanej w ponad 1 milionie egzemplarzy, nadal postępuje zgodnie z harmonogramem. Wierzymy, że wprowadzenie tej gry na rynek VR przyniesie znaczący sukces pod względem sprzedażowym” – podsumował prezes.
W I poł. 2024 r. spółka miała 1,12 mln zł jednostkowej straty netto wobec 6,36 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 1,46 mln zł w porównaniu z 1,59 mln zł rok wcześniej.
Gamedust to producent gier w segmencie VR, który zadebiutował na NewConnect poprzez odwrotne przejęcie notowanego Inwestycje.pl.
Źródło: ISBnews