XTPL nie myśli już o sobie jako o wczesnym start-upie. Teraz to spółka, która weszła na początkowy etap wzrostu m.in. dzięki potwierdzeniu swojego potencjału komercjalizacyjnego.
„Za nami bardzo dobry rok 2022, w którym kontynuujemy z sukcesem transformację naszej organizacji: z takiej, która wstępnie była nastawiona na inkubację nowej technologii, a dziś tak naprawdę jest podmiotem, który komercjalizuje z sukcesem swoje przełomowe rozwiązania technologiczne” – mówi Wojciech Granek, Prezes Zarządu, XTPL SA.
„Nasze liczby roku 2022 to przede wszystkim 10 mln zł sprzedaży produktów i usług, czyli sprzedaży czysto komercyjnej. To pięciokrotny wzrost w stosunku do roku 2021. Ma to przełożenie na wynik EBITDA lepszy o 5 mln zł, wynik netto lepszy o 4,5 mln zł i na saldo naszych środków pieniężnych, które wzrosło w stosunku do początku roku o 1,5 mln zł” – dodaje Jacek Olszański, Członek Zarządu, Dyrektor Finansowy, XTPL SA.
W materiale informacje dotyczące:
- bardzo dobrych wyników w 2022 roku,
- transformacji organizacji i komercjalizacji rozwiązań,
- 3 prężnie rozwijających się linii biznesowych,
- wzrostu salda środków pieniężnych,
- finansowania swojego rozwoju,
- planów na 2023 rok.