W 2022 roku sprzedaż produktów i usług XTPL przekroczyła 10 mln zł. Doskonały wynik to zasługa między innymi skutecznej komercjalizacji linii biznesowych.
„Dobre wyniki to zasługa skutecznej komercjalizacji wszystkich trzech naszych linii biznesowych nakierowanych na wdrożenia przemysłowe, naszych urządzeń do prototypowania oraz nanomateriałów do drukowania elektroniki” – mówi Filip Granek, Prezes Zarządu, XTPL SA.
„Kumulacja sprzedaży do Azji, do Chin w szczególności, związana jest z, po pierwsze, z aktywnością naszego dystrybutora. Po drugie, z takim rozluźnieniem pocovidowym w całych Chinach. Zniesione zostały restrykcje oraz uruchomiony został cały system grantów i dotacji, które mają przyspieszyć dwuletnie opóźnienie związane z pandemią” – mówi Jacek Olszański, Członek Zarządu i Dyrektor Finansowy, XTPL SA.
W materiale informacje dotyczące:
- 10,1 mln zł przychodów w 2022 roku,
- podwojenia kapitalizacji,
- współpracy z HB Technology,
- kumulacji zamówień do Azji,
- rentowności biznesu,
- celów na 2023 rok,
- rozwoju branży deep tech.