Larq FIZ objął 65 tys. akcja Brand24 serii J za 1,38 mln zł, podała spółka.
„Larq FIZ zawarł z Brand24 umowę objęcia 65 000 akcji Brand24 serii J o łącznej wartości nominalnej 6 500,00 zł, o wartości nominalnej 0,10 zł każda, które zostaną pokryte wkładem pieniężnym w łącznej wysokości 1 384 500 zł” – czytamy w komunikacie.
Larq FIZ zobowiązał się dokonać pełnej wpłaty na pokrycie obejmowanych akcji nowej emisji do dnia 29 maja 2020 roku, podano także.
„Zarząd emitenta jednocześnie wskazuje, iż sytuacja finansowa Brand24 ma wpływ na wynik finansowy emitenta, z uwagi na jej wpływ na wartość certyfikatów inwestycyjnych Larq FIZ będących w posiadaniu spółki w 100% zależnej od emitenta – Larq Fund Management” – czytamy dalej.
Na początku kwietnia Brand24 poinformował, że środki z emisji akcji pozwolą w okresie do dwóch kwartałów powrócić na ścieżkę wzrostu liczby klientów.
Larq TFI, Venture INC, Rockbridge oraz Solution Partners zawarli porozumienie akcjonariuszy Brand24 – umowę inwestycyjną polegającą na zapewnieniu spółce finansowania poprzez udzielenie spółce pożyczki w wysokości 600 tys. zł i dokapitalizowanie spółki poprzez podwyższenie kapitału zakładowego w ramach emisji 130 tys. akcji serii J.
Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do monitoringu treści w internecie, umożliwiającego śledzenie wzmianek, budowanie relacji oraz pozyskiwanie klientów, sprzedawanego globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak IKEA, H&M czy Biuro Pierwszej Damy USA, ale również małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie.
Źródło: ISBnews