„Mimo pewnego osłabiania się trendów wzrostowych na rynku, notujemy jeszcze lepszy wzrost przychodów w tym półroczu niż za poprzedni rok obrotowy. To na pewno jest dobry wynik. Staramy się też, poszukując relacji z konsumentami oraz rozpoznając segmenty zachowań, tworzyć nowe propozycje i cały czas mamy jakieś rozwojowe projekty, np. uruchomiona strategia bezalkoholowych alkoholi czy win z regionalnych owoców” – mówi Robert Ogór, Prezes Zarządu, AMBRA SA.
W materiale informacje dotyczące:
- wyników spółki za pierwsze półrocze roku obrotowego,
- przychodów Grupy (Polska, Czechy, Słowacja, Rumunia) wyższych o 20%,
- korzystnych trendów od strony rynkowej,
- wzrostu rynku wina o 4,1% w 2021 roku,
- nowych projektów (bezalkoholowych alkoholi, win z regionalnych owoców),
- kategorii, które dominowały w osiągniętym wyniku,
- dobrej dynamiki alkoholi premium,
- wyzwań stojących przed Grupą Ambra w 2022 roku.
Źródło:
inwestorzy.tv