Grupa CDRL – właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik – zanotowała 97,8 mln zł przychodów w obu markach w IV kwartale 2020 r., co oznacza spadek o 17% r/r, podała spółka. W całym 2020 r. Grupa CDRL wygenerowała 387,47 mln zł przychodów, co oznacza spadek o 13,7% r/r.
„Przychody w IV kwartale są umiarkowanie dobre. Należy je oceniać, biorąc pod uwagę obecną sytuację społeczno-gospodarczą. Mocno odczuwamy przedłużające się zamknięcie naszych sklepów stacjonarnych w galeriach handlowych – wprowadzony lock-down oraz niepewne nastroje konsumenckie związane z pandemią spowodowały, że nasze przychody są niższe niż przed rokiem. Niemniej jednak, bardzo dobrze radzą sobie nasze sklepy e-commerce – w kanałach internetowych odnotowujemy rekordowe wyniki” – powiedział wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła, cytowany w komunikacie.
W polskim sklepie internetowym sprzedaż wzrosła o 93%, a w sklepie internetowym sieci Buslik – o 88% r/r.
W sklepach stacjonarnych w Polsce przychody wyniosły 30,17 mln zł w IV kw. i jest to wynik o niższy o 31% r/r. Sklepy stacjonarne sieci Buslik, w omawianym okresie osiągnęły przychody na poziomie 42,33 mln zł, czyli mniej o 20,9% r/r, podano również.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r. Grupa CDRL jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi – Buslik.
Źródło: ISBnews