Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w styczniu 2022 r. przez grupę VRG wyniosły ok. 81,7 mln zł i były wyższe o ok. 145,6% w skali roku, podała spółka.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) wyniosły ok. 45,4 mln zł i były wyższe o ok. 119,3% r/r, podano w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 36,3 mln zł i były wyższe o ok. 188,9% r/r.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w styczniu br. przez grupę wyniosła ok. 51,2% i była wyższa o ok. 8,1 pkt proc. w skali roku.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec stycznia 2022 roku wyniosła 52,4 tys. m2 i była niższa o 0,6% od powierzchni sprzedaży detalicznej w styczniu 2021 r.
VRG specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji „operatora” marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Jej skonsolidowane przychody w 2020 r. wyniosły ok. 853 mln zł.
Źródło: ISBnews