„Tradycyjnie nasz pion płatności elektronicznych, czyli karta miejska, usługi z zakresu dystrybucji biletów komunikacji miejskiej nie miały zbyt udanego roku. Nie był on zły, ale nie był też taki, jak planowaliśmy. Pojawiały się np. przerwy w normalnym funkcjonowaniu miast. Natomiast do tych już jasno zaplanowanych i rozpoznanych przychodów, chociażby w dziale deweloperskim, oczywiście dużą górką dołożyła się sprzedaż i zyski rozpoznawalne w segmencie produktów inwestycyjnych – krótko mówiąc: w złocie. 3 tony złota i 2 tony srebra – to są duże liczby, którymi się chwalimy” – mówi Grzegorz Zambrzycki, Prezes Zarządu i Dyrektor Naczelny, Mennica Polska SA.
W materiale informacje dotyczące:
- całościowo bardzo dobrego 2021 roku,
- wpływu pandemii na działalność spółki,
- zwiększonego popytu na kruszec,
- większej marży na produktach własnych,
- wysokiego wyniku netto – ponad 80 mln zł,
- działalności deweloperskiej,
- wpływu inflacji i wojny na działalność Mennicy Polskiej,
- zdarzeń, które będą mieć wpływ na przychody w 2022 roku.
Źródło:
inwestorzy.tv