7Levels odnotowało 0,97 mln zł przychodów ze sprzedaży w IV kw. 2021 r., co oznacza wzrost o 56% r/r, podała spółka. 7Levels liczy, że w kolejnych kwartałach uda się jej utrzymać podobny poziom, poinformował wiceprezes Krzysztof Król.
„Czwarty kwartał 2021 był świetnym okresem w działalności spółki. Przez wiele lat pracowaliśmy nad rozbudową portfolio i w końcu zbieramy owoce naszej ciężkiej pracy. Odnotowanie tak dobrego wyniku pozwala nam w dalszym ciągu inwestować w rozwój, co w głównej mierze dotyczy powiększenia zespołu produkcyjnego. Liczymy, że w kolejnych kwartałach uda się utrzymać podobny poziom, biorąc pod uwagę zwiększenie liczby oferowanych gier na różnych platformach” – skomentował Król, cytowany w komunikacie.
W IV kw. 2021 r. przychody ze sprzedaży związane były z grami własnymi 7Levels: „Castle of Heart”, „Jet Kave Adventure” (zarówno na Nintendo Switch, jak również na Xbox i PC), „Destrobots” oraz tytułami z portfolio wydawniczego: „Golf Peaks”, „Football Cup 2021”, „Warplanes: WWII Dogfight”, „Warplanes: WW1 Sky Aces”, „Space Commander: War and Trade” oraz „inbento”, „Crowdy Farm Rush”, „Crowdy Farm Puzzle” i „Solitaire TriPeaks Flowers”. Ponadto odnotowane zostało rozliczenie części sprzedaży limitowanej, pudełkowej wersji gry „Castle of Heart”, której promocją i sprzedażą zajmuje się wydawca First Press Games, wymieniono w materiale.
„Duży wpływ na wyniki w ostatnim kwartale miała zaplanowana wcześniej promocja na kilka gier z naszego portfolio, na czele z naszym największym do tej pory tytułem – 'Jet Kave Adventure’. Tego rodzaju akcje są dla nas bardzo ważne i planujemy kontynuować je w kolejnych kwartałach – przekładają się one na rozpoznawalność marki 7Levels, co ma kluczowy wpływ na optymalizację przychodów nie tylko z obecnych, ale również przyszłych tytułów wydawanych przez spółkę” – podsumował wiceprezes.
Spółka pracuje obecnie nad dwoma produkcjami własnymi. Pierwsza, największa w historii spółki gra, powstaje w oparciu o licencje amerykańskiej firmy z branzy filmowej. Tytuł łączy ze sobą gatunki gier akcji, przygodowych oraz platformowych i przedstawiony będzie za pomocą realistycznej oprawy audio-wizualnej. Druga z produkcji to nieogłoszony jeszcze projekt w stylistyce trójwymiarowych filmów animowanych. Łączy on elementy sportowej rywalizacji, przygody oraz wykonywania różnego rodzaju zadań zręcznościowych. Główny wątek fabularny przygotowywany jest z myślą o rozgrywce jednoosobowej, ale niewykluczony jest również tryb multiplayer. Będzie to pierwsza gra spółki w pełni wykorzystująca możliwości poruszania się w świecie 3D, wskazano też w komunikacie.
W całym 2021 r. 7Levels miał 2,61 mln zł przychodów wobec 2,01 mln zł przychodów rok wcześniej.
7Levels to akredytowany deweloper gier wideo na konsole Nintendo, specjalizujący się w produkcji gier platformowych. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od czerwca 2018 r.
Źródło: ISBnews