„Mamy zróżnicowany portfel marek w różnych segmentach cenowych. Oprócz tych sklepów, w których się znajdujemy – w Centrum Wina, gdzie mamy droższe importowane wina, mamy również produkty bardziej ekonomiczne, znane marki. Z tego przetasowania, może pewnego zorientowania się konsumentów na ostrożniejsze wydawanie pieniędzy – jesteśmy, oczywiście, również przygotowani” – mówi Robert Ogór, Prezes Zarządu, Ambra SA.
W materiale informacje dotyczące:
- wzrostu kosztów dla przemysłu,
- podsumowania trzech dobrych kwartałów,
- 596 mln zł i ponad 14% dynamiki przychodów,
- 75 mln zł zysku operacyjnego,
- 45 mln zł zysku netto,
- korygowania cen i wysokiej inflacji,
- sytuacji na Wschodzie w kontekście Ambry,
- wyzwań stojących przed spółką,
- ewentualnego spowolnienia w najbliższych miesiącach.
Źródło:
inwestorzy.tv