T-Bull odnotował 1,51 mln zł skonsolidowanej straty netto w I kw. 2022 r. wobec 0,73 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Strata operacyjna wyniosła 1,49 mln zł wobec 0,76 mln zł straty rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1,67 mln zł w I kw. 2022 r. wobec 1,52 mln zł rok wcześniej.
„Podział przychodów spółki w I kwartale 2022 r.:
– wyświetlanie reklam: 566 tys. zł;
– mikropłatności: 175 tys. zł;
– sprzedaż aplikacji: 925 tys. zł;
– inne: 9 tys. zł” – czytamy w raporcie.
Wszystkie przychody poza przychodami „innymi” (9 tys. zł) to przychody zagraniczne.
„W I kwartale 2022 r. gry spółki zostały pobrane 11,2 mln razy (średnio ok. 124 tys./dzień), w przeważającej większości na urządzenia mobilne, z czego: 'Moto Rider GO’: 5,68 mln pobrań; 'Top Speed’: 1,34 mln pobrań; 'Top Speed 2′: 0,52 mln pobrań; 'Tank Battle Heroe’s: 0,22 mln pobrań; pozostałe: 3,45 mln pobrań” – czytamy dalej.
W ujęciu jednostkowym strata netto w I kw. 2022 r. wyniosła 1,48 mln zł wobec 0,72 mln zł straty rok wcześniej.
T-Bull to polskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją i dystrybucją gier mobilnych. Specjalizuje się w tworzeniu gier mobilnych opartych na modelu płatności Free-to-Play (F2P). W 2018 r. spółka zadebiutowała na głównym rynku GPW.
Źródło: ISBnews