Przychody z gier Grupy BoomBit wyniosły 24,19 mln zł we wrześniu 2022 r. co oznacza wzrost o 6% m/m, podała spółka. Łączna liczba pobrań gier grupy wyniosła 22,6 mln.
Koszty prowizji platform zwiększyły się do 2,13 mln zł (+12,8% m/m), a wydatki na User Acquisition wyniosły 13,92 mln zł (8,4% m/m). Łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit w ostatnim miesiącu to 22,6 mln, a przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wyniosły 8,14 mln zł (+0,6% m/m), podała spółka.
„Tradycyjnie najlepiej kontrybuującym tytułem był Hunt Royale, który odpowiada za ponad 25% naszych przychodów we wrześniu. Jesteśmy także zadowoleni z nowych gier Hyper-Casual. Wydany pod koniec czerwca Falling Art Ragdoll Simulator w trzy miesiące zarobił ponad 5 mln zł, a dwie wrześniowe premiery – kaskaderski Stuntman Ragdoll Action Movie oraz najnowsza samolotowa gra w naszym portfolio Plane Emergency Landing mają obiecujące wyniki” – powiedział prezes Marcin Olejarz, cytowany w komunikacie.
Przychody z gier Hyper-Casual, wyniosły 14,3 mln zł i stanowiły prawie 60% w strukturze przychodów Grupy BoomBit. Najlepiej zarabiającym tytułem podobnie jak w poprzednich miesiącach był Hunt Royale, który wygenerował 6,6 mln zł przychodów. Ponad 2,0 mln zł wypracował Falling Art Ragdoll Simulator, a wśród najpopularniejszych gier znalazły się także Crazy Plane Landing, Darts Club i Construction Ramp Jumping. Dobre wyniki osiągnęły także wydane we wrześniu gry Stuntman Ragdoll Action Movie i Plane Emergency Landing, wymieniono.
BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.
Źródło: ISBnews