No Gravity Games osiągnął 2,5 razy lepszą sprzedaż gier r/r w ramach kampanii promocyjnej „12 Games of Christmas Giveaway!” w dniach 5-16 grudnia 2022 roku na konsoli Nintendo Switch w rejonie America, podała spółka.
„Wstępne wyniki sprzedaży gier w ramach kampanii promocyjnej ’12 Games of Christmas Giveaway!’, zrealizowanej przez emitenta w dniach 5-16 grudnia 2022 roku na konsoli Nintendo Switch w rejonie America, wskazują, że emitent osiągnął 2,5 razy lepszą sprzedaż niż w analogicznym okresie w roku 2021, co przełoży się na wyniki emitenta” – czytamy w komunikacie.
Spółka wskazała, że jest to największa kampania promocyjna zorganizowana do tej pory, a jej rezultaty i konstrukcja mogą mieć znaczący wpływ na sprzedaż i wyniki osiągane w grudniu i styczniu.
No Gravity Games (dawniej Fat Dog Games) jest producentem i wydawcą gier. Spółka jest notowana na NewConnect.
Źródło: ISBnews