Kombinat Konopny zamyka rok 2022 na plusie. Spółka ma mnóstwo pomysłów na dalszy rozwój i ponad 30 produktów w portfolio. Niebawem, bo 14 lutego, rusza kolejna emisja akcji.
„Oferujemy olejki CBD w różnych postaciach, ale też kapsułki, kosmetyki, produkty dla zwierząt, bo zwierzęta również mają układ kannabinoidowy i również mogą z tego korzystać. Wniosek, który płynął z Panelu Badawczego Ariadna: większość Polaków, którzy korzystają z produktów CBD, używa ich ze względu na stres i problemy z zasypianiem. Wiemy więc, jak kierunkować przekaz marketingowy” – mówi Maciej Kowalski, Prezes Zarządu, Kombinat Konopny SA.
W materiale informacje dotyczące:
- podsumowania 2022 roku,
- wyniku 40% rok do roku,
- pozytywnych zmian na gruncie prawnym,
- kolejnej emisji akcji (14.02.2023),
- prac włókienniczych w spółce,
- marketingu w Kombinacie Konopnym,
- ryzyk związanych z crowdfundingiem,
- budowania wiarygodności spółki.