Livechat Software liczy, że podtrzyma zapoczątkowany w marcu wzrost liczby klientów i miary ARPU, poinformował szef relacji inwestorskich spółki Marcin Droba.
„Mieliśmy spadek ARPU i klientów w styczniu [i] taki neutralny/minusowy luty. Marzec sprawił, że wyszliśmy na plus i wierzę, że ten trend będzie kontynuowany […] Co do zasady, wierzymy, że jesteśmy w stanie zwiększać liczbę klientów i ARPU w najbliższym czasie” – powiedział Droba podczas wideokonferencji.
Zastrzegł jednak, że dużo ważniejszy od powyższych wskaźników jest w tym momencie text.com i oferta dla klientów.
„Dla nas kluczową rzeczą jest akwizycja domeny text.com i tę przemianę już wewnętrznie prowadzimy” – mówił wcześniej podczas konferencji.
Droba poinformował także, że wielkość zespołu będzie w kolejnych okresach zachowywać się „płasko”, a wzrost płac będzie następował zgodnie z rynkiem.
Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu „live chat dla biznesu”. Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.
Źródło: ISBnews