Łączna wartość sprzedanych produktów sportowej marki GymBeam na wszystkich rynkach wyniosła 38,7 mln euro w I kw. 2023 r., podała spółka. Oznacza to wzrost prognozowanej wartości o niemal 6 mln euro. Polska znajduje się na drugim miejscu pod względem tempa wzrostu wartości brutto sprzedanych towarów (GMV) – wskaźnik ten wzrósł o 203% r/r.
„Wiele firm na całym świecie odczuwa dotkliwe skutki aktualnie trwającego kryzysu ekonomicznego. Tym bardziej jesteśmy wdzięczni za zaufanie, jakim darzą nas nasi klienci. Dzięki nim, w tych trudnych czasach, jesteśmy w stanie dalej rozwijać naszą markę. W pierwszym kwartale tego roku pozyskaliśmy 355 tys. nowych klientów na wszystkich rynkach. To dla nas ogromny sukces i wyróżnienie, za które serdecznie dziękujemy” – powiedział prezes GymBeam Dalibor Cicman, cytowany w komunikacie.
Wraz ze wzrostem sprzedaży powiększa się również zespół odpowiedzialny za zarządzanie operacyjne, logistykę, marketing, IT i finanse, podkreślono.
„Asortyment naszego sklepu poszerzył się o nowe kolekcje ubrań sportowych, suplementów, witamin, odżywek i wiele innych. Rozbudowuje się również nasz team. Obecnie zespół liczy 416 osób. Względem tego samego okresu poprzedniego roku to wzrost o ponad 100 osób. W ostatnich miesiącach do zespołu dołączyło 61 nowych pracowników. Bez nich i ich ciężkiej pracy nie bylibyśmy w stanie osiągnąć tak wiele” – dodał Cicman.
GymBeam to jedna z najszybciej rozwijających się marek fitness w regionie CEE i najszybciej rozwijający się e-sklep w segmencie odżywek dla sportowców w regionie CEE. Jest obecny na 15 rynkach m.in.: na Słowacji, w Czechach, Rumunii, Chorwacji, Bułgarii, Ukrainie, Słowenii, Niemczech czy we Włoszech i na Węgrzech. W ofercie posiada suplementy diety dla sportowców, zdrową żywność oraz odzież sportową i sprzęt do ćwiczeń. Jest właścicielem marek: GymBeam, Strix, VanaVita, BeastPink, XBEAM. Jest także dystrybutorem ponad 120 marek i ponad 5000 produktów. Marka została założona przez Dalibora Cicmana w 2014 roku na Słowacji.
Źródło: ISBnews