Idea Money przeprowadza rebranding i ogłasza zmianę nazwy na FaktorOne, podała spółka. Nowa nazwa ma silniej podkreślić rdzeń działań marki, jakim jest świadczenie usług faktoringowych, podkreślono.
„Transformacja marki stanowi dla nas kolejny, naturalny krok w rozwoju. Nowa nazwa i logo odzwierciedlają zaangażowanie w dostarczanie innowacyjnych usług faktoringowych oraz podkreślają nasze zaangażowanie w budowanie trwałych relacji z odbiorcami naszych usług” – powiedział prezes FaktorOne Krzysztof Florczak, cytowany w komunikacie.
FaktorOne oferować będzie produkty dopasowane do spersonalizowanych potrzeb wielu branż, m.in. transportowej, spożywczej, budowlanej czy handlowej, wspierając funkcjonujące na rynku biznesy: małe i średnie firmy oraz właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych, podano także.
Spółka planuje płynne przeprowadzenie wszystkich procesów i procedur związanych z transformacją, bez dodatkowych przerw technicznych czy obowiązków dla dotychczasowych klientów.
Źródło: ISBnews