Fallen Leaf jest przygotowany do debiutu na NewConnect, który przewiduje na przełom 2023/2024 roku, poinformował prezes Piotr Kurkowski. Debiutancka gra spółki „Fort Solis” zadebiutuje na PlayStation 5, PC i Mac 22 sierpnia.
„Utrzymujemy nasze plany giełdowe. Jesteśmy przygotowani do debiutu na NewConnect, który przewidujemy na przełom 2023/2024 roku” – powiedział Kurkowski podczas spotkania z dziennikarzami.
Fort Solis, psychologiczny thriller sci-fi autorstwa studia Fallen Leaf, zadebiutuje na PlayStation 5, PC i Macu 22 sierpnia. Budżet gry przekroczył 10 mln zł. Akcja rozgrywa się w opuszczonym kompleksie górniczym na Marsie. Najnowszy trailer, prezentujący środowisko gry oraz datę premiery, został zaprezentowany na platformie IGN i w ciągu pierwszego wieczora przyciągnął ponad 36 tys. widzów.
„Aby uczcić zapowiedź daty premiery przygotowaliśmy nowy zwiastun 'Witamy w Fort Solis’, prezentujący wycieczkę po tytułowej stacji górniczej. Zwiastun ten został ekskluzywnie zaprezentowany na platformie IGN wraz ze specjalnym wstępem nagranym przez Troya Bakera i prezentuje rzeczywisty gameplay. Jest to tylko część szeroko zakrojonego planu marketingowego, który przygotowaliśmy wraz z wydawcą. Suma, która została przeznaczona na promocję tytułu opiewa na 500 tys. USD” – dodał prezes Fallen Leaf.
W jego ocenie, 22 sierpnia jako data premiery jest niezagrożona. Gra jest oddana do certyfikacji w PS.
„To doskonały termin, który umożliwi graczom skupienie się na produkcji studia, ponieważ nie będzie wtedy konkurencji ze strony innych dużych premier. To świetna okazja, aby zająć ważne miejsce na rynku i przyciągnąć uwagę miłośników gier. Dodatkowo, premiera zbiega się z Gamescom – jedną z najważniejszych imprez, która przyciąga tysiące graczy” – podsumował prezes.
Fallen Leaf to polski deweloper gier wideo z biurami w Warszawie i Liverpoolu. Studio nastawione jest na tworzenie gier zaawansowanych technologicznie i rozbudowanych fabularnie. W skład ekipy Fallen Leaf wchodzą m.in. programiści pracujący w przeszłości dla takich marek jak Microsoft i Sony.
Źródło: ISBnews