InPost został Sponsorem Strategicznym Polskiego Kolarstwa, podała spółka. Firma wesprze reprezentację Polski m.in. podczas Tour de Pologne oraz kolarskich mistrzostw świata w Glasgow.
„W sporcie szukamy tego, co wartościowe, wyjątkowe i świeże, dlatego zaangażowaliśmy się w strategiczne wsparcie polskiego kolarstwa. To dyscyplina, która ma bardzo duży potencjał rozwoju. Rower to też przyjazny środowisku sposób transportu, co koresponduje z naszym konsekwentnym proekologicznym podejściem i dążeniem do minimalizowania śladu węglowego. Jako InPost, wesprzemy reprezentantów Polski rywalizujących na najważniejszych międzynarodowych wyścigach, ale będziemy też rozwijać młode talenty w drodze na kolarski szczyt. Współpracę z Polskim Związkiem Kolarskim wykorzystamy również na polu biznesowym jako efektywną platformę do prowadzenia działań komunikacyjnych i marketingowych, budujących świadomość oraz pożądany wizerunek marki” – powiedziała chief marketing officer Grupy InPost Izabela Karolczyk Szafrańska, cytowana w komunikacie.
InPost rozpoczyna współpracę z Fundacją Wspierania Polskiego Kolarstwa. Logotyp marki do końca 2023 roku będzie eksponowany na odzieży startowej szosowej kadry narodowej oraz samochodach reprezentacji, podczas zbliżającego się Tour de Pologne i sierpniowych mistrzostw świata w Glasgow. Firma będzie ponadto sponsorem prestiżowego Grand Prix Poland na torze, podano.
„Cieszymy się, że InPost dostrzegł ogromny potencjał polskiego kolarstwa. To dla nas zaszczyt i powód do dumy. Współpraca z tak cenionym partnerem to ogromny krok dla postępu oraz nowego otwarcia w polskim kolarstwie. Dzięki naszej Fundacji zaangażowanej w tę współpracę będziemy mogli bezpośrednio wspierać kolarzy na każdym etapie ich rozwoju i kultywować rowerowe tradycje wśród amatorów” – powiedział prezes Polskiego Związku Kolarskiego Rafał Makowski.
InPost w zeszłym roku rozpoczął współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Od lat tworzy też InPost Sport Team, do którego należą wybitni lekkoatleci: Konrad Bukowiecki, Marcin Krukowski, Roch Krukowski, Robert Urbanek i Wojciech Nowicki oraz Weronika Baszak, a także judoczka Aleksandra Kowalewska, przypomniano w materiale.
InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W lipcu 2021 r. sfinalizował przejęcie francuskiej spółki Mondial Relay. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.
Źródło: ISBnews
Widać, że Inpost lubi wspierać sport i bardzo dobrze, to wiele może przekazać młodym pokoleniom.. Pozdrawiam.
Dobrze chłopaki, tak trzymać!
to bardzo dobry pomysł według mnie
Dla mnie ok. Pozdrawiam serdecznie.
Gdzie oni się tam do Glasgow wkręcili? xd ale to dobrze, że wspiera się obecnie sport
takie wspieranie sportowców nadal jest również potrzebne według mnie..
Sport jest zdrowy. Dobry wzór dla najmłodszych 🙂