Sieć Dealz – należąca do Pepco Group – otworzyła swój 250. sklep w Polsce. Jubileuszowa placówka marki mieści się w Malborku, podała sieć. Do końca roku Dealz chce posiadać w Polsce ponad 300 placówek, poinformował managing director Dealz Poland Marcin Langowski.
„Otwarty w Malborku sklep, o powierzchni 450 m2, jest pierwszą placówką marki w tym mieście i zarazem 250. sklepem Dealz w Polsce. W ciągu ostatniego półrocza sieć zwiększyła liczbę swoich polskich placówek o pięćdziesiąt, a w najbliższych tygodniach planowane są otwarcia kolejnych punktów. Jest to odpowiedź firmy na duże zainteresowanie klientów sklepami, które oferują dobrej jakości produkty i marki w przystępnych cenach” – czytamy w komunikacie.
Sieć planuje dalsze wzmacnianie oferty artykułów do codziennego użytku oraz rozbudowę asortymentu convenience o nowe produkty i marki, podano także.
„Dealz kontynuuje realizację założonej strategii dynamicznego rozwoju, która już przynosi wymierne efekty. Przykładowo w I kwartale bieżącego roku otworzyliśmy nowe centrum dystrybucyjne w Łyszkowicach, w tym samym okresie wprowadziliśmy nową odsłonę sklepu i rozpoczęliśmy proces rebrandingu obiektów, które powstały w poprzednich latach. Teraz otworzyliśmy 250. sklep, a do końca roku chcemy posiadać w Polsce ponad 300 placówek, co oznacza radykalne przyspieszenie rozwoju firmy. Rosnąca popularność marki jest zasługą m.in. naszej unikatowej oferty, która wpisuje się w potrzeby klientów poszukujących sposobów na tańsze zakupy bez kompromisów w zakresie jakości” – powiedział Langowski, cytowany w komunikacie.
Pierwszy sklep Dealz w Polsce został otwarty w lutym 2018 roku w Swarzędzu. Obecnie sieć zatrudnia blisko 2 000 pracowników w sklepach i centrali w Polsce.
Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z sieci detalicznych Pepco, Dealz i Poundland. Grupa Pepco ma obecnie ok. 4100 sklepów w 20 krajach, zatrudniając ok. 43 000 osób. Spółka zadebiutowała na GPW w 2021 r.; wchodzi w skład indeksów WIG20 i WIG30.
Źródło: ISBnews