Sieć elektrostacji Pure City obejmuje obecnie ponad 120 lokalizacji w całej Polsce, podała spółka. Działających, zasilanych zieloną energią nośników do końca września będzie 15 (dwa są w trakcie instalacji) – docierają one do około 3 mln widzów miesięcznie.
Stacje ładowania (AC) Pure City są wyposażone w złącza typu 2 oraz w 55-calowe ekrany LED, pozwalające wyświetlać treści reklamowe oraz edukacyjne. Spółka ma obecnie podpisane umowy na 123 lokalizacje w całej Polsce, a do końca 2025 r. sieć ma obejmować ponad 750 ekoelektrostacji.
„Dynamiczny rozwój naszej sieci, nowe partnerstwa oraz atrakcyjne lokalizacje w całej Polsce to dowód naszego zaangażowania i konsekwencji w realizacji wyjątkowego na polskim rynku projektu. Co istotne, nasze zielone elektrostacje są i będą instalowane w całej Polsce, również w miastach do 100 tys. mieszkańców. Dzięki temu ekologiczne stacje ładowania i nośniki zewnętrznej reklamy cyfrowej będą dostępne w miejscach skupiających lokalne społeczności, o ogromnym potencjale, jak na przykład parki handlowe. Nasza przemyślana i atrakcyjna oferta zdobyła już zaufanie licznych partnerów, a najbliższe miesiące powinny przynieść dalszy, dynamiczny rozwój sieci” – skomentował prezes Wojciech Bieńkowski, cytowany w komunikacie.
Pure City – miejska sieć elektrostacji to sieć stacji ładowania pojazdów elektrycznych będących jednocześnie nośnikami cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH). Do końca 2025 r. sieć ma obejmować ponad 750 elektrostacji w miastach w całej Polsce. Partnerami technologicznymi Pure City są Elocity oraz stacjeladowania.com. Inwestorem jest Freya Capital.
Źródło: ISBnews